Förklaringen

Ja då kommer väl min lilla förklaring till varför min morgon sög. Först och främst så tycker jag verkligen inte om onsdagar det är bara första lektionen musik som är nödvändig och jag försov mig vilket betydde att jag hade cira 20-30 min att göra mig helt iordning på. Det hade funkat om det inte var så att jag MÅSTE äta frukost annars funkar jag inte, så fick sminka mig i skolan istället.
Sedan när jag vaknade kom jag på att jag skulle ha Elvis-förhör idag, och det enda jag kunde komma på när jag försökte tänka var Beatles... Som tur var så verkade min lärare ha glömt det hehe^^
Det slutade alltså helt okej tillslut men men nu ska jag skriva ett litet annat inlägg till er om vad jag gjorde igårkväll!
fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012