Telefon, Dator, Godis

Sitter framför datorn och bara tänker men dock inget jag tänker skriva då vissa kan uppfatta det fel.
Har idag varit i stallet och hälsat på Garbo och fått se den nya hästen och nya stallet(dom bygger ut stallet där.) Det var mysigt och Garbo verkade uppskatta att bli ompysslad! Vi stog dessutom en stund i hagen och kliade på varandra.
Åh, jag saknar verkligen landet och hästarna och vattnet och Carro och alla andra trevliga människor!
Sen har jag börjat tänka på att jag gärna skulle vilja börja tävla men har ingen häst och det skulle ju varit kul att tävla ponny medans man kan... Aja.
Nu har jag inte sådär jättemycket mer att säga tyvärr.
Väldigt suddig men min fina <3
Wohoo ryttaren är 15 meter över sadeln xD
 
 
 
Söta tjejer
Nu fick ni lite bilder och sådär hejdå då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012