Det handlar inte om vad du äter mellan jul och nyår utan mellan nyår och jul.

Äntligen är jag tillbaka på bloggen! Idag fick jag nämligen en dator åååååhhh tack mamma och pappa!! Har en liten plan på gång om en ny blogg men det tar vi senare... 
Idag är det ju julafton vilket betyder att vi har firat jul med familjen osv, allt man gör på julafton ni vet. ;) 
Ville bara säga God Jul till bloggen fast jag vet att ingen läser den längre men tänker i alla fall ladda upp några bilder som ni kan få ta del av. God Jul!
Jag har startat min första LB och "hopptävlat" Gonzir för första gången.
Besökt älsklingarna på landet. <3
Plåtat min prins.
 
Tagit julbilder med djuren. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012