Det sjuka med varghatet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15986069.ab
Detta är bara för sjukt. Att någon som har jaktlicens inte kan skilja på hund och varg. Jag tycker självklart synd om Frida som mist sin hund. Tycker att det här ska uppmärksammas extra mycket! Att någon skjuter ett oskyldigt djur bara. Att en varelse som inte gjort någonting ska sätta livet för människans idioti. Jag kan inte beskriva hur arg jag blev när jag läste artikeln. 
Eftersom hunden inte hade gjort något och bonden trodde det var en varg så tyder det ju även på att man inte sköt för att hjälpa fåren utan för hatet mot vargen. 
Jag tror inte jag ska gå in på det här för mycket för jag blir så arg. Men som sagt detta ska uppmärksammas tycker jag!! 
Sådant här ska inte kunna hända!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012