Nya kläder, snygga men svåra att plåta själv haha.

Så idag har jag införskaffat mig två par nya byxor(mina som jag hade var det 9 hål i..) och ett linne. Trevligt trevligt. Dock var det svårt att plåta sig själv så bilderna är lite suddiga och mina ben se större ut än vad de egentligen är. 
Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt och ta en tidig buss till stallet så jag och Emma kommer iväg ordentlig tid till stan. Vi ska nämligen simma imorgon och jag har ingen baddräkt och ingen bikini som sitter så bra hemma.. Hmm undra hur detta ska gå, jag kommer tappa kläderna. Jaja får se till att Emma är snäll mot mig helt enkelt. 
Men nu ska ni få se mina kläder.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012