Vi tar det som det kommer.

Så idag blir det bio men de två små söta flickorna Emma och Sandra. Haha kallabalik när vi skulle bestämma allt så nu sätter vi oss på en buss och tar det som det kommer.
Tänkte visa vad jag fått för julklappar någon gång efter annandan, har nämligen skickat tillbaka lite kläder som ska komma i en ny storlek. Ja nu ska jag fundera ut vad jag ska göra i 30min haha. Vi har bestämt att ta bussen 12.35 och jag av alla människor är redan klar! (jag brukar vara en sådan människa som kommer sist ur hallen för att hon ska "bara" innan haha)
Imorgon blir det ut till stallet på morgonen och rida ponnyn som jag har ända tills på söndag. Åh så mysigt! Vad kul vi ska ha hihi. Men nu ska jag nog kanske ta och fixa håret ellernågot att fördriva tiden med i vilket fall. 
Vad skönt det är att skriva av sig såhär vad man ska göra liksom.
Ser ut som jag har blonda slingor... Fett snyggt ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012