First day at work

Så har jobbat första dagen på camping idag då, men tänkte faktiskt inte berätta så mycket om det utan mer om hästarna och vad vi gjorde igår. Sen kan jag ju berätta att han som äger markerna här nere har två hästar som jag älskar och som jag och en tjej som heter Caroline tar hand om och idag så fick vi även dit en liten till häst.
Men igår då, vi bestämde oss för att vi tar ut hästarna och då kom vi till det lilla problemet att fåret som går med hästarna får typ ångest/panik om vi lämnar den ensam och då tar den sig igenom staketet... Så våran lösning var att men då får väl hon följa med som en lös hund!
Jag kan säga att det såg extremt roligt ut att det kom ett litet får springandes med oss, men alla tyckte vi var jättesöta.
Det var i alla fall väldigt roligt haha!
Inga nya bilder idag heller men ni får ju i alla fall reda på vad som händer i mitt liv på dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012