Today

Sitter just nu framför skype med min fina pojkvän, och har idag inte gjort något speciellt. Jobbat halvdag, varit i stallet ridit och satt upp några ponnyridningslappar för på söndag ska vi ha ponnyridning om det inte regnar! Red ett litet dressyrpass på Näva vilket faktiskt gick bra, hon blev riktigt avslappnad och fin! Småponnyerna körde jag och Carro.
På lördag kommer Jonte hiiiiit, waaah! Glad flicka!
Juste har färgat håret också, dock bara svart men det blev bra förutom att jag är prickig i ansiktet...
Fast nu ska jag sluta skriva innan dethär bli extremt långt om vad jag gör... För det är så tråkgit att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012