DBA yesterday

Som ni vet såg jag ju Dead By April igår, dom var faktiskt bättre än väntat live och lät bättre live än när man "bara lyssnar" på dom. Fick även chansen att få fangirla lite haha, och Jonte fick tappert stå och hålla i mig medans jag halvt hyperventilerade en liten stund^^
Han kollade på oss och hade ögonkontakt smajlade och gjorde tummarna upp för att vi gjorde ett hjärta tillsammans med händerna under en kärlekslåt :3 ♡
Slutar typ 15.30 ska repa i eftermiddag och sådär sedan drar jag till Kooooooootteeeeeee :3
Charmigt.
Helgen är ganska fullspeckad med 1årsfirande och dansuppvisning men ska hinna ut till prinponni också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012