Ingen lycka...

Åh vad jag är irriterad, hittade tre klänningar idag, en som satt jättebra jag såg lång och smal ut men den var SJUKT FUL! Sedan så hittade jag en annan som är snygg men den var väldigt obekväm... Sedan den tredje klänningen allt var perfekt den var skön snygg jag älskade den MEN jag ser ASFET ut i den! *storgråter*
Åh blir så ledsen, har man inte dendär perfekta midjan så ser man inte bra ut och bla bla bla, inte konstigt att självförtroendet går upp och ner när man inser lite då och då hur man ser ut... Och det att det ska vara så fult att inte vara smal! Blir så irriterad!!!
Åh jag vill också vara fin i klänningar jag tycker om.
Hittade en fjärde klänning också den var perfekt älskade den också, men priset låg på 3800.......... Inte bra...
image description
röd och fin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012