Jag är bäst

Sitter just nu och har snart skrivit färdigt min resedagbok till en skoluppgift som suger ***. Jag gillar den verkligen inte och så ska jag göra en biologiuppgift för att höja mitt betyg men jag hittar ingen information om det jag ska göra. Det är ju APSVÅRT!
Well well ska i alla fall göra klart det jag håller på med nu försöka leta information igen, sedan får jag ta hem en bok från skolan imorgon och fortsätta på en analys jag måste göra om eftersom jag skrev G- på den och mitt mål är mvg i Svenska... Men ja jag var extremt slarvig med den.
Ska även försöka övertala mamma att jag ska få följa med Jonte när han letar kostym, min fina pojke ^^
Men eftersom jag är hemma och sjuk så är det lite svårt att övertala henne.. Men jag ska ju till skolan imorrn och jag går ut med hunden så jag borde faktiskt få det tycker jag.
Men aa chiaaaao, ni får två söta bilder på mig.
Har förresten färgat underhåret blått ni ser det lite i flätorna^^
Nej jag har inte glasögon, det är pappas jag bara lekte lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012