Laga mat lalalal

Har ridit och nu blir det sen middag! Super!  Red Dagny, trevlig häst i traven men i galoppen var det jobbigt... Ont i händerna nu, hon orkar inte bära upp sig själv så hon dra iväg eller bryter av till trav och min kondis och styrka är inte på topp just nu heller. Men det var superkul ändå!
Hela skoldagen bestod i stort sett av genrep inför Hemmestafestivalen imorgon, då det är show för 5orna och en kvällsshow. Kul kul! Efter 5ornas show drar jag till Jonte(ååhhh härligt, underbart att träffa honom igen). Förhoppningsvis kan jag sova hos honom efter kvällsshowen och åka direkt till Hemmestafestivalen på fredagen(den är flera dagar för det är samma sak flera shower för olika personer).
Hemmestafestivalen är en musiktävling som våran musiklärare anordnar, så att ni vet.
Men nu ska jag fortsätta laga mat, ni får en fin webcambild...
inte bild från idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012