Åh vilken underbar dag!

Det är så extremt skönt att ha bra riktiga kompisar. Speiellt när det är sådana kompisar som jag kan bevisa med att 3 tjejer faktiskt funkar riktigt bra! 
Som ni kanske förstår då så har jag umgåtts med kompisar senaste dagarna och inte vilka som helst utan Emma och Sandra. Vi sov hos Emma och jag intruduserade dem för kycklingtacos. 
Idag stack vi till hööks på deras rea, haha det var kul att se Emma som absolut inte gillar hästar komma ut med en höökspåse. Själv kom jag hem med ett par ridbyxor, väldigt kul när ett par byxor går från 699kr till 199kr hihi. 
Nu sitter jag hemma i soffan och har kommit hem från bio med mamma och pappa. Vi såg "Mammas pojkar". När filmen var slut var det en kille som gick bakom oss som sa, "Nu kommer folk få fel uppfattning om metalmänniskor" and I was like "Som att folk inte redan har det?! xD" hahaha. 
Näe nu vill jag nog ta en kopp te och bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012