Kotte is in the house!

What's up everyone Kotte här, jag har fått den stora äran att blogga på Ida blogg, fett stolt! 
Idag så började jag dagen men min älskling hemma hos mig lite stressat för jag hade stängt av alarmet så vi vakna vid 11:20 och våran buss gick 12:08 från mig... 
Vi åt snabbt och började våran gång ner till bussen. 
Sedan åkte vi till Hööks och chilla där och älsklings far och deras hund hämtade oss och vi åkte hem till älsklingen. 
Åkte sen till stallet och fixade lite och sötisen red lite medans jag tog hand om Troy.
När vi blev klara med stallet åkte vi och handla och sen hem igen och skulle äta mat och sedan gick vi och bada och nu ligger vi i sängen och chillar! 
Men det varallt från Kottisen! Ha det gött allihopa och dröm söt och vakna blött! Bye! <3 
 
Old pic on a Kotte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012