Som en naken gris i antarktis

Ligger i sängen med ikeas tjockaste duntäcke över mig och fryser så in i helvete så jag kan inte sova. Tralalla. Red Danny idag, red långdalen ensam. Gick väl helt okej lite bråkig och trotsig häst som va lite fjantig och rädd för det mesta. Mycket stark vilja i den damen men min vilja var ännu starkare och med lite tålamod så insåg den "lilla" hästen att jag skulle vinna oavsett om hon fortsatte. Riktigt fin stundtals då hon kom ner i formen. Tror dock hon har lite överskottsenergi och därför hon är som hon är och då blir det lite jobbigt när man bara får skritta och trava.. Nej nu borde jag försöka sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012