We need to swallow all our pride and leave this mess behind.

Haft mycket i skolan och i huvudet så att ta hand om mig själv och min stress gick i första hand. På det försvann internet hemma..*suck*
Men inatt har jag sovit riktigt bra! Somna med ett leende på läpparna och vaknade och kände mig för en gångs skull utvilad! Gjorde även om en skjorta inatt, köpt på J&J under min period då jag endast köpte killkläder.. Den blev rätt bra, uppsatt med lite säkerhetsnålar.
Nu påväg till skolan, prov idag, prov igår, redovisningar inlämningar allt vill de ha två sista veckorna så man får känna lite extra stress! Nej nu tycker jag att fredagen kan få komma, längtar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012