End of amazing weekend

Så helgen har varit helt underbar.
Slutade 12 i fredags, åkte till pappa som bjöd på lunch och sedan bar det på eftermiddagen hem till Niklas dit Jessica, Pontus och Kevin också kom. God middag och mysig filmkväll. Vaknade och morgonen bjöd på filmen Spirit. Mina vänner är ju helt otroligt underbara.❤
Åkte sedan vidare till min bror, fick en kram och en puss av lilla Lucas som mötte mig med mamma och pappa vid bussen som redan var där. Lite mys med Ronja och sedan bar det av hemåt igen. Sandra kom förbi och snackade lite och drog hem 22 för hon skulle upp o jobba nästa dag.
Idag har inte mycket hänt, vaknade 12.30 steg upp strax efter 13 provade vaniljkvarg med müsli rätt gott lite sött kanske men gott.
Bytte från pyjamas till myskläder vid 16 och nu sitter jag här och skriver framför tvn och Awkward som jag tittat på sen jag gick upp haha.
Kanske ska bita tag i lite plugg snart.
Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012