I can not hide what's on my mind I feel it burning deep inside.

Precis hemkommen från veterinär med min älskade katt. Inga roliga besked, försämrade njurar och ett måste att söva ner och ta bort tandsten. Sedan innan har hon dessutom blåsljud så det är ingen rolig nedsövning. 
Gick direkt ner till mig när jag kom hem, på med BVB och lät tårarna bara komma. Är så jävla rädd att förlora det som betyder mest för mig. Hon har varit i mitt liv i 11 år och hon är annorlunda mot alla andra djur vi haft hon är speciell, hon är något eget. Charmar allt och alla med sitt utseende och är min prinsessa. 
Nu är det specialfoder som gäller och som sagt operation nästa vecka. 
Jag håller alla tummar jag har för mitt hjärta <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012