Sandros i forum

Hur ska jag beskriva dagen... Oplanerad? 
Skulle slutat 15 slutade 11, hade bestämt träff med Sandra i forum vid 15.30(som hon för övrgt glömt så en jävla tur att jag påminde) så var ingen idé att åka hem... 
Efter några timmar kunde jag i alla fall möta upp Niklas i Slussen och vi drog till TC för han skulle ha nån skiva. Han tyckte sedan att vi skulle gå därifrån till Gamla Stan och sedan Slussen, vilket var enklare sagt än gjort för det hade spärrat av stora delar i och med Obamas besök imorgon så vi fick gå runt allt *suck*.
 
I forum hittade jag i alla fall ett par långbyxor som var välbehövda och tre olika tights/strumpbyxor. Samt en present till Thobias som fyllde år igår. 
Och nu sitter jag här i min säng och filosoferar och tror att jag ska dejta badkaret en stund och kanske läsa boken vi fått på svenskan. Haha undrar egentligen hur intressant det är att läsa om min vardag lol...
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
(c) www.synvinkel.blogg.se 2012